RSS

Die krag van visualisering

06 Aug

Of sê ‘n  mens visualisasie???

In elk geval, hier is ‘n paar van die beelde in  my kop wat my in die lang, alleen wag voor die teater (toe ek nog gedink het die groter operasie gaan gedoen word) merkwaardig kalm gehou het: (Die twee natuurtonele is van die mooiste plekke wat ek nog ooit gesien het – Geiranger Fjord in Noorweë en die Dark Hedges in Ierland.)

80s stunningImage0045IMG_3242???????????????????????????????

Dark HedgesGeirangerOnlangs

 
2 Kommentaar

Posted by op 06/08/2013 in Uncategorized

 

2 responses to “Die krag van visualisering

  1. colourmecrazee

    06/08/2013 at 18:34

    ja, dis soos ‘mindfulness’ – ek het gaan leer hoe om dit te doen … dit werk …😉

     
    • Alta Cloete

      07/08/2013 at 20:48

      Daarvan kan ek ook nou getuig!

       

Lewer kommentaar

 
