RSS

Die jaar is halfpad …

30 Jun

… en ek staan op 46 boeke van my mikpunt vir boeke om in die jaar te lees. Ek sit sommer net die voorblaaie van ‘n paar gunstelinge hier op.

KatrynMy kort vir jou sopKarretjiemenseKoljanderTafel vir twee

In limbo

 
1 Kommentaar

Posted by op 30/06/2013 in Boeke, Lees, Skryf, Skrywers, Suid-Afrika

 

Sleutelwoordw: , , , , , ,

One response to “Die jaar is halfpad …

  1. MaanKind

    30/06/2013 at 21:11

    Hierdie was ook almal gustelinge van my. Behalwe Tafel vir Twee het ek nog nie onder oë gehad nie.

     

Lewer kommentaar

 
