RSS

Aanstap … Dis die moeite werd!

25 Sep

 

Etikette: , , , , ,

3 responses to “Aanstap … Dis die moeite werd!

  1. Toortsie

    26/09/2012 at 09:20

    Ek stem 100% saam! Dis goedkoop, jy kan dit nou dadelik doen, dis ontspannend, lekker, bevredigend. As jy dit saam met ‘n vriend of vriende doen, is die gesels nog bykomende lekkerte. Heerlik, man, Heerlik!!!

     
    • Alta Cloete

      27/09/2012 at 08:09

      Die enigste nadeel is die tyd wat dit neem. Maar vir my is dit die moeite werd.En daar is min mense wat werklik so oud/swak/oorgewig/onfiks is dat hulle nie kan stap nie, al is dit net vir tien minute.

       
  2. colourmecrazee

    02/10/2012 at 14:53

    ai jai jai – ek is mos nie een wat oefen in die winter nie. dan sukkel ek my weer vrek om in die roetine te kom …😉

     

Lewer kommentaar

 
